×

Apartmani Halilović Čiovo Mastrinka

Opis smještaja

Idealno i za obitelji

Apartmani Halilović veličine 80, 75 i 70 m2, za 4+2 osobe, nalaze se na I, II i III katu kuće obitelji Halilović, u Arbaniji, na otoku Čiovu. U kući se nalaze 3 komforna apartmana.

Apartman je udaljen 150 m od plaže i mora.

U sklopu apartmana su verande s ljetnom garniturom odakle se pruža pogled na more.

Apartmani su kompletno opremljeni (posteljina, ručnici), uz SAT TV i klima uređaj . Gostima apartmana na raspolaganju je ljetni tuš, grill i osiguran parking.

Kneza Trpimira ulica 36, 21220 Mastrinka (Hrvatska)
7.5
  • Pristupačnost:
    5.6
Ocjena 9.8
"Gyönyörű kilátással a tengerre."
Ladislav Szűcs - obitelji sa starijom djecom
na temelju 4 dana
prije 7 mjeseci
Ocjena 1
"Csak a kilátás az gyönyörű volt"
"Meredek helyen volt, kocsiknak nem volt parkoló biztositva, koszos volt a szállás nagyon, nem volt kiságy pedig arról volt szó hogy lesz, mikrohullámú sem volt, ágynemű sem, lepedőkkel takaróztunk. Felszertségbe meg mindenhogy egy nagy nulla volt. A bogarakról meg inkább nem is beszélve, el lepték a szállást, ide max tróger embereket szállásolnák el, nem kisgyermekes családokat. Szörnyű volt."
Sramek-Krauser Diána - obitelj sa malom djecom
na temelju 7 dana
prije 7 mjeseci
Ocjena 6.5
"Hhuuu!!! Nehéz lesz! Oda értünk,meg örültünk van szállás! Nagy ,tágas jól felszerelt. Kilátás gyönyörű. Gondolhattuk volna ha valahonnan le kell nézni az valószínű,hogy magas és oda fel kell menni. Mondjuk azt hogy ennyire durva a lejtő,emelkedő!?!?!Naaa azt azért nem!!Voltak családi belharcok rendesen !!! Brutális felmenni,le viszont jobb. Gyakorlatilag leszoptuk magunkat az első 4 napban mire rá kellett jöttünk hogy autóval még is csak könnyebb,Úgy használtuk mint egy liftet Nyugodt csendes vidék,Trogír az élet 3km. Van busz járat oda-vissza.Ott minden megtalálható,a Split repülő tere pont szembe van Látni a gépek le ill felszállását,lehet valakinek ez zavaró.Nekünk élmény!! Az apartman hálórészével vannak kisebb problémák,nem tökéletes a klíma talán inkább kialakítási problémák miatt melegek a szobák ,nagyon rossz az ágy/ földön aludtunk/ mi megoldottuk. Plusz 1 napot rá húztunk negatívot nem adnék mert nem a szállással van gond ,inkább annak ismertetésével,leírásával.Bár első napokban anyáztunk rendesen .Jól éreztük magunkat,visszamennénk szívesen ha ezeket az apróbb dolgokat orvosolnák. Köszönjük."
Obitelji sa starijom djecom
na temelju 8 dana
prije 1 godine
Mađarska
Parkiranje, putovanje
  • Vlastito parkiralište (besplatno, 4 komada)

Internet
  • Internet u zajedničkim prostorijama, WiFi u zajedničkim prostorijama

Prehrana
  • Mogućnost kuhanja na otvorenom: Mogućnost roštiljanja

Mogućnosti prehrane: Najbliži restoran koji nije u vlasništvu (udaljenost 200 m), Najbliža trgovina (udaljenost 200 m)